NM Junior 2022

Her finner du informasjon om NM for junior 2022 på Losby GK

Avmelding

Avmelding må gjøres før påmeldingsfristens utløp, og gjøres av spilleren selv i GolfBox.
Etter påmeldingsfristen må en påmeldt spiller som ikke skal delta stryke seg ved å sende en e-post til turnering@golfforbundet.no.

Beskjeder/Informasjon

Alle beskjeder vil bli slått opp på oppslagstavlen i Ryttergangen (i klubbhus).

Dommere
I denne turneringen er det utnevnt dommere fra NGF. Disse er der for å assistere i regelsituasjoner, sikre at spilleregler følges og se til at spillerne holder akseptabel spillehastighet. Kontaktinfo til TD og Hoveddommer vil publiseres av starter.

Drivingrange

Åpen fra kl. 06:00 begge turneringsdagene.
Det betales med bankkort på rangen.  Det kan også kjøpes et valgfritt antall baller i shopen. Det generes da en kode som benyttes på ballmaskinene.

Evakueringsplan

Evakueringsplan vil henge oppe på infotavle og distribueres på Srixon Tour sin Facebook side. Er det stor fare for torden eller andre grunner til evakuering, vil den i tillegg bli utdelt på start.

Forecaddies

Det er ingen Forecaddies under turneringen.

Førstehjelp

Kontakt TD/turneringsleder ved behov. Avstand til legevakt og sykehus (A-hus) er 8 km. Klubben har førstehjelpsutstyr.

Garderobe/dusj/toalett

Finnes i underetasje i klubbhus.

Hullplassering
Tabell som viser dagens hullplasseringer, finnes hos starter og vil være oppslått på oppslagstavlen. Den enkelte spille må selv ta bilde av denne.

Innspill

Det er fritt innspill for spillere som står på deltagerlisten, dagen før første runde. Innspill vil foregå onsdag 20. juli. mellom 08:00 og 15:30. Spillerne tar selv kontakt med proshop, tlf. 67 92 33 40 for bestilling av starttider. Innspill må bestilles senest 18.07.2022 juli kl 10:00. Ved innspill annen dag vil det være en greenfee som følger:
Primetime hverdager junior, 15:00 – 18:00:  kr. 476,-
Primetime helger og helligdager junior, 09:00 –13:00: kr. 476,-
Øvrige tider junior:  kr. 375,-
Minner om bestemmelse om innspill som du finner på NGFs regelkort. I tillegg vil regler for innspill slås opp på infotavle, og på første tee.

NB! Nedslagsmerker skal repareres og oppslått torv skal legges tilbake.
Brudd på denne bestemmelsen medfører at spilleren kan bli nektet start i turneringen. Dette avgjøres av Komiteen.

Lagring av utstyr

Klubben har ikke anledning til å oppbevare spillernes utstyr eller bagasje.

Lokale regler

Alle spillere må ha nyeste versjon av Golfreglene og utskrift av NGFs regelkort. NGFs regelkort 2022 kan lastes ned fra NGFs hjemmesider.
Eventuelle tillegg (for denne turneringen) til lokale regler utover NGFs regelkort finnes hos  starter og er oppslått på oppslagstavlen. Den enkelte spille må selv ta bilde av dette.
Utkast til eventuelle tillegg vil være oppslått på oppslagstavlen innspilldagen.

Mat og drikke

Restaurant er åpen i tiden 07:00 – 21:00.

Følgende lunsj og middagstilbud til Spillere i NM:
Alle spillere vil få utdelt et armbånd som benyttes ved bestilling av mat i resepsjonen. Dette for å kvalifisere til oppgitte priser. Alle andre må
Lunsj til kr 195,- per person og enkel 2 retters middag til kr 295,- per person.

Lunsj 21. juli - hamburger med pommes frites
Middag 21. juli - lasagne med salat og brød + pannacotta med bær
Lunsj 22. juli - - pastatallerken

Baguett med ost og skinke ferdig påsmurt til å ta med ut på bana kostar kr 50,- per stk

Det er drikkevann ved klubbhuset og ute på banen ved hull 6 og 12.