Nyhetsbrev fra banen 15.05.24

Av: Øystein Schille  |  Publisert: 15. mai 2024  |  Siste nyheter  |  Arkiv

To greener åpner 17.mai

Hei alle medlemmer!

Jeg ville bare komme med en liten oppdatering til dere før 17.mai.

Heldigvis har været stått oss bi den siste tiden, og forhåpentligvis fortsetter det enda en ukes tid. Som vi har nevnt tidligere så er ikke banene i den stand vi skulle ønske, men vi ser forbedringer fra dag til dag. Såingen vi har gjort på greenene har styrket seg betraktelig, og flere greener er nå klar til å åpne. Hull 12, 14 og chipping greenen åpner fra og med 17.mai.
Vi håper å åpne alle greenene i nær fremtid, men det er svært viktig at vi venter til de er sterke nok til å tåle trafikken! Vi har stor forståelse for at dere gjerne vil komme i gang på treningsgreenene også, men disse må være ekstra sterke, da de får svært stor trafikk umiddelbart etter åpning, og på veldig konsentrerte områder.

På grunn av varmen disse dagene vil det bli nødvendig å vanne greenene gjennom dagen. Vi vil selvfølgelig prøve å unngå at dette skal forstyrre spillet, men tenker at det er greit at dere er klar over det -i tilfelle nen skulle overraskes av en liten dusj.

Vi hadde selvfølgelig håpet å kunne ha de nye teeskiltene våre på plass fra sesongstart, men dessverre bruker vi så mye tid og ressurser på å få banene opp å stå, at vi ligger litt bak med dette arbeidet. Vi håper på forståelse for dette, og vil gjøre vårt beste for å få de på plass så snart som mulig.

Fra tirsdag 21.mai vil vi gå tilbake til vanlige åpningstider for banene:
Vestmork: kl.07:00 alle dager.
Østmork: kl.08:00 på hverdager, kl.07:00 i helgene.

17.mai er banen åpen fra kl.08:00. Shoppen er åpen fra kl.08:00 – 13:00.

Jeg ønsker dere alle en riktig fin 17.mai feiring!

Hilsen Jonny og bane-staben