Bli Impact Supporter

Av: Øystein Schille  |  Publisert: 12. februar 2024  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Støtt juniorarbeidet i Losby Golfklubb

Det er vel liten tvil om at juniorarbeid er noe av det viktigste vi kan gjøre for å sikre golfens fremtid i Norge, og juniorgruppa i Losby er en av de største og mest aktive i landet!
Det arbeides hardt og trutt, både av instruktører, ledere og frivillige trenere, og vi har flere aktive juniorer enn på lenge.

Nå kan du være med å heie på neste genrasjon golfere! Det gjør du gjennom å kjøpe en bag-tag som du med rette kan henge på baggen og vise andre at du støtter fremtiden i klubben din.

Bag-tagen koster minimun kr.350,- og kan kjøpes her.
Minimum kr.250,- av ditt bidrag går direkte til juniorarbeidet i klubben du velger, forhåpentligvis Losby :-)

Takk for at du er med og heier på de unge ved å bli supporter!
Sammen skal vi bygge en robust neste generasjon.